vrijdag 2 maart 2012

Survive

StM #192, I choose 'It's hard to Survive' because it is and it fits with the photo's of the foodsupport we received from some real friends. We really appreciate that and we LOVE you!
For far too many people this is the real life in the so called wealthy Netherlands. 'Our' MP Rutte claims there's no poverty here, so according to him we don't even exist. Well, we're sorry Mark, you're wrong!

Ik koos 'It's hard to Survive' omdat het zo is en omdat het bij de foto's past van de voedselpakketten die we van onze superlieve geweldige echte vrienden  hebben gekregen. Dat hebben we geweldig gewaardeerd en we houden van jullie!
Voor veel te veel Nederlanders is dit helaas het echte leven in ons zogenaamde rijke land. 'Onze' premier beweert dat er geen armoede is, dus volgens hem bestaan we gewoon niet eens. Nou, sorry Mark, je zit er heel ver naast!

4 opmerkingen:

  1. Beautiful take on the challenge Her! I love that you have friends that help you out like that. Very special! Wishing you the best, and thanks for playing along again with STM!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HER, thanks once again for joinging us at Scrapping the Music! Your layout is so heartwarming and very eye-opening, too. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Her, I had no idea. We all get tunnel vision when there is a big wide world out there. I have friends that are here temporarily. They are from the Netherlands. So glad you have support of friends. Wishing you well. Great use of lyrics for your title!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van jou is ook mooi geworden hoor! Ja, wij zijn de enigste twee die deze keer mee hebben gedaan en ook nog eens allebei Nederlanders haha. Op de een of andere manier is het vaak een race tegen de klok voor mij om het af te krijgen. Dan denk ik, ik maak hem op vrijdagavond wel maar en dan ben ik toch een beetje lui. Uiteindelijk is het weekend dan weer heel druk en moet ik op zondag snel nog even meedoen! Maar wel leuk, want zo hou ik het scrappen ook weer een beetje bij...

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen