dinsdag 26 mei 2009

Time to say...


Helaas heb ik onlangs afscheid moeten nemen van mijn werk. Zomaar ineens hield het project waar ik mee bezig was voor mij op. En ik had het zo enorm naar mijn zin!! Ik ging echt fluitend naar mijn werk.

Het bedrijf dat mij inhuurde vond het nodig om van de ene op de andere dag iemand anders op mijn plek te zetten. En dan kan je als uitzendkracht je biezen pakken.

En ook het bedrijf waar ik werk(te) en mijn collega's daar waren, en zijn, het niet eens met de gang van zaken. Maar ja....

Van mijn collega's heb ik een prachtig boeket gehad. En op mijn allelaatste dag kreeg ik van de groep waar ik nog wat extra werk voor deed ook nog een megazak drop, en een mooie kaart.


Lieve mensen van PaySquare, bedankt voor een heerlijk jaar!!

en misschien, tot ziens....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten