vrijdag 29 juni 2012

SK 2012 - uitwerkingen 16 t/m 20


16 - minimaal 10x10cm journaling. Dit is de LO die ik ook al voor StM#201 heb gepost:


17 - gebruik (washi)tape. Dat had ik niet dus ik heb zelf wat tapes gemaakt. Op de LO staat een foto van een fietser die wordt belaagd door ganzen...

18 - Gebruik panpastels,krijt of chalk. Zo zat ik er dus bij toen ons Oranje ook hun laatste groepswedstrijd van het EK tegen de Portugezen verloor... Nee, ik was niet blij!


19 - een sketch. Brian aan het strand (in 1999)


20 - Gebruik een boektitel. Pietje Bell, onder de 'oudere jongeren' vast wel bekend... Ik heb een afbeelding van een origineel PietjeBell boek opgezocht en die bewerkt tot deze nieuwe cover, met een foto van Jimi als ongeveer 14jarig irritantje er op. Die heb ik weer op een voorkant van een oud boek geplakt, en op de achtergrond heb ik een stapel boeken gemaakt.
  






Geen opmerkingen:

Een reactie posten